Wij staan voor u klaar
Bij Clearis gaan we uit van langdurige klantrelaties. We bouwen graag een band met iedereen op. Voor onze klant staan we na implementatie van een oplossing altijd klaar met blijvende ondersteuning. Is er een probleem of heb je een vraag? Wij zijn bereikbaar! Maak hieronder een melding aan en de juiste specialist komt meteen in actie.
Om u zo goed mogelijk van dienst te zijn, maken wij gebruik van een ticketing systeem.
Supportafhandeling
Advies
Elk traject begint bij Clearis consultancy. Onze adviseurs komen op basis van jouw wensen met een heldere maatwerkoplossing.
Implementatie
De implementatie van onze adviezen of applicaties duurt niet lang. Afhankelijk van het maatwerk draaien onze oplossingen bij sommige gebruikers al in één dag.
Support
Bij Clearis zijn we telefonisch en online altijd bereikbaar om te helpen bij vragen. En als het nodig is, dan komen we gewoon langs.
Online kennisbank
Vanuit onze support portal en via onze systemen vind je gemakkelijk en snel antwoord op je vraag.
Maak een ticket aan
Heb je een vraag? Stel in onze supportportal je vraag en krijg snel een antwoord terug.
Bel 0342 701 174
Heb je een spoedvraag? Je kunt ons altijd telefonisch bereiken.
Acute problemen? Bel ons!
Om een bedrijfsproces gaande te houden, heeft een vraag soms acuut een antwoord nodig. Dat begrijpen we bij Clearis als geen ander. We zitten daarom klaar voor je telefoontje.
Meekijken met AnyDesk
Onze support-afdeling kan indien nodig op afstand meekijken en problemen oplossen. Ook zo zorgen wij ervoor dat je als ondernemer vooruit kan blijven kijken. Voor het meekijken maken wij gebruik van de applicatie AnyDesk. Gebruik de knop hieronder om AnyDesk alvast te downloaden.